Weszła właśnie na rynek Polski nowa marka naturalnych kosmetyków Spa – Charme d’Orient (Czar Orientu). Spa Consulting jest jej wyłącznym dystrybutorem na krajowym rynku.

Charme d’Orient to marka, która idealnie wpisuje się w aktualne potrzeby rynku Spa & wellness – łączy naturalne, ciekawe i cenne składniki (oleje: arganowy, z czarnuszki, z opuncji figowej… mleczko pszczele, glinki, peelingi z ałunem, masła shea …) z luksusowym doświadczeniem pielęgnacyjnym.

 Decyzja o wprowadzeniu jej na rynek polski to odpowiedź na rosnące zainteresowanie personalizacją zabiegów, świadomą pielęgnacją i potrzebą umożliwienia gościom wyboru.

Jako wyłączny dystrybutor oferujemy profesjonalistom branży SPA i wellness produkty, które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji oraz podnieść jakość usług. Marka daje ogromne możliwości – zarówno pod względem jakości, jak i kreowania autorskich koncepcji zabiegowych i zapewnienia gościom unikalnych doświadczeń.

Pozwala tworzyć zabiegi w zgodzie z lokalnym charakterem np.  peeling zbożowy, rytuał o zapachu jaśminu, bliskich naszej kulturze, a także rytuały czerpiące z tradycji orientalnych: hammamu, łaźni tureckiej, czy bogactwa Morza Martwego.

To marka, która wspiera indywidualne podejście i kreatywność.

Wkrótce otworzy się również sklep detaliczny. Jest już możliwość podania tam swoich danych kontaktowych – powiadomimy Cię dzięki temu o otwarciu sklepu.

Skontaktuj się z nami żeby porozmawiać o marce i potrzebach oferty Twojego Spa.